تیتانیوم دی اکساید وارداتی

 

Wikipedia

تیتانیوم دی اکساید  Titanium dioxide

دی اکسید تیتانیوم که با نام اختصاری تیتان شناخته میشود  از اهمیت ویژه ای در صنعت پروفیل در و پنجره UPVC برخوردار است. تیتان مورد استفاده در صنعت تولید پروفیل در و پنجره بایستی مشخصات ویژه ای داشته باشد. تنها گرید مطلوب برای این صنعت، نوع روتایل است.این گرید دارای خواص عملکردی متفاوتی با گرید آناتاس است.
گرید آناتاس در تولید پانلهای سقفی و دیوارپوش کاربرد دارد.
دی اکسید تیتانیوم روتایل مهمترین رنگدانه یا ماده رنگی است که برای آن دسته از ذرات و محصولات PVC که استعمال خارجی دارند ، استفاده میشود. زیرا این ماده علاوه بر رنگ کردن ذرات PVC باعث بالا بردن اثر حفاظتی در برابر UV نیز میشود .
همچنین  از آنجا که ممکن است این ماده به عنوان کاتالیزور عمل کرده و باعث تخریب  PVC شود ، بایستی یک پوشش سطحی برای به حداقل رساندن این اثر داشته باشد. این پوشش ها معمولا شامل زیرکونیم ، سیلیکا و آلومینیوم هستند.گرید های دی اکسید تیتانیوم بر طبق فتواکتیویتی طبقه بندی میشوند.

 

تماس با ما

 

Mob   : (+98912) 6545428

E-Mail : info(at)jsm-glass.ir

 

 

کربنات باریم، براکس پنتا، اسید بوریک، سدیم سیلیکو فلوراید، فلورین، تیتانیم اکساید، زیرکونیوم سیلیکات، آلومینیو اکساید، کریولیت، بهترین سیلیس فراوری شده، نیترات سدیم و پتاسیم، کربنات کلسیم و سدیم، دولومیت، فلدسپار سدیک و سدیک پتاسیک، کوله مانیت، آمونیاک